Wednesday, April 04, 2007

Πολιτικό Ερωτηματολόγιο

Αναδημοσιεύω εδώ από το Ρούστερ το Πολιτικό Ερωτηματολόγιο που συντάξαμε με τον Φώτη και προκαλώ τον μυθοκτόνο συνιστολόγο Καλλίρη και την ηθικώς ύποπτη οξφορδιανή κουστωδία του να αναμετρηθῄ μαζί μου στα βαθμολογικά αλώνια:

Πολιτικό ερωτηματολόγιο

Η βαθμολογία κάθε απάντησης κυμαίνεται μεταξύ 1 και 5 με την ακόλουθη αντιστοιχία: 1 = Συμφωνώ απόλυτα – 2 = Συμφωνώ κατ’ αρχήν − 3 = Δεν έχω κατασταλάξει σε συγκεκριμένη άποψη στο ζήτημα – 4 = Διαφωνώ κατ’ αρχήν – 5 = Διαφωνώ απόλυτα.

1) Συμφωνείτε με την διδασκαλία άλλων μητρικών γλωσσών, πλην της ελληνικής, στην δημόσια υποχρεωτική εκπαίδευση, αν το ζητεί επαρκής αριθμός γονέων και είναι τεχνικά-οικονομικά εφικτό;

2) Συμφωνείτε με την απεγκληματοποίηση της πωλήσεως ανθρωπίνων οργάνων από ζώντες δότες με την συναίνεσή τους;

3) Συμφωνείτε με την απεγκληματοποίηση της χρήσης ψυχοτρόπων ουσιών;

4) Συμφωνείτε να επιτραπεί σε ομόφυλα ζευγάρια να συνάπτουν πολιτικό γάμο και να υιοθετούν από κοινού;

5) Συμφωνείτε με την πλήρη κατάργηση του θρησκευτικού τύπου του όρκου;

6) Συμφωνείτε με την απομάκρυνση της εικόνας του Χριστού από τις αίθουσες των δικαστηρίων και των σχολείων;

7) Συμφωνείτε με την μετατροπή των ενόπλων δυνάμεων σε κατ’ αρχήν πλήρως επαγγελματικές;

8) Συμφωνείτε με την πλήρη κατάργηση της υποχρεωτικής στρατιωτικής ή εναλλακτικής θητείας;

9) Συμφωνείτε με το ισχύον νομικό καθεστώς, σύμφωνα με το οποίο απαγορεύεται η κατάγνωση της θανατικής ποινής;

10) Συμφωνείτε με την ολοκληρωτική απαγόρευση καταγραφής προσωπικών δεδομένων από κάμερες ελέγχου της κυκλοφορίας στις οδούς;

11) Συμφωνείτε με την άποψη ότι υφίσταται δικαίωμα του ανίατα ασθενούς να ζητήσει να διακοπεί η θεραπεία του, ακόμη και αν αυτό ενδέχεται να σημαίνει την επέλευση του θανάτου του σε προγενέστερο χρονικό σημείο;

12) Συμφωνείτε με την άποψη ότι η απλή έκφραση γνώμης, που δεν συνοδεύεται από χαρακτηρισμούς, δεν πρέπει να τιμωρείται σε καμία περίπτωση (π.χ. ότι κατά την Άλωση της Τριπολιτσάς το 1821 οι Έλληνες διέπραξαν γενοκτονία ή ότι οι Γερμανοί ουδέποτε σκόπευαν να εξοντώσουν τους Εβραίους της Ευρώπης κατά τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο);

13) Συμφωνείτε με την άποψη ότι έργα τέχνης σε ιδιωτικό χώρο (π.χ. γκαλερί ή κινηματογράφο) πρέπει να είναι απολύτως ελεύθερα προσιτά στο κοινό, ακόμη και αν κάποιοι από τους συμπολίτες μας προσβάλλονται από αυτά;

14) Συμφωνείτε με την παραχώρηση δικαιώματος ψήφου στους αλλοδαπούς που νομίμως κατοικούν στην Ελλάδα στις δημοτικές και νομαρχιακές εκλογές;

15) Συμφωνείτε με την ελευθερία ίδρυσης μη κρατικών πανεπιστημίων;

16) Συμφωνείτε με την άποψη ότι η ελληνική ιθαγένεια δεν πρέπει να απονέμεται από την γέννηση μόνο σε όσους έχουν Έλληνα γονέα, αλλά και σε όσους γεννώνται σε ελληνικό έδαφος;

17) Συμφωνείτε με την κατάργηση της υποχρεωτικότητας της προσευχής και του εκκλησιασμού στο σχολείο και στον στρατό;

18) Συμφωνείτε με την απολύτως ελεύθερη ανέγερση ναών και την απολύτως ελεύθερη άσκηση της λατρείας οποιασδήποτε θρησκείας ή δόγματος;

19) Συμφωνείτε με την κατάργηση του κατηχητικού χαρακτήρα της διδασκαλίας του μαθήματος των Θρησκευτικών για ορθόδοξους μαθητές σε ορισμένες τάξεις του δημόσιου σχολείου;

20) Συμφωνείτε με την ελευθερία κλωνοποίησης ζώων και ανθρώπων;

21) Συμφωνείτε με την κατάργηση των λεγόμενων θετικών διακρίσεων (π.χ. υπέρ των γυναικών στο άρ. 116 παρ. 2 Συντ.);

22) Συμφωνείτε με το ισχύον νομικό καθεστώς, σύμφωνα με το οποίο οι αντιρρησίες συνείδησης υπηρετούν άοπλη στρατιωτική ή εναλλακτική κοινωνική θητεία;

23) Συμφωνείτε με την κατάργηση του ισχύοντος νομικού καθεστώτος, σύμφωνα με το οποίο οι αντιρρησίες συνείδησης υπηρετούν θητεία διπλάσιας διάρκειας σε σχέση με τους ενόπλους;

24) Συμφωνείτε με το ισχύον νομικό καθεστώς, σύμφωνα με το οποίο η τεχνητή διακοπή της εγκυμοσύνης απαγορεύεται, επιτρέπεται όμως κατ’ εξαίρεσιν στις πρώτες δώδεκα εβδομάδες της εγκυμοσύνης;

25) Συμφωνείτε με το ισχύον νομικό καθεστώς, σύμφωνα με το οποίο είναι επιτρεπτή η θανατηφόρος άμυνα των πολιτών, όταν αυτό είναι απολύτως αναγκαίο για να αποτραπεί ένας βιασμός ή μια ληστεία;

26) Συμφωνείτε με την χαλάρωση των προϋποθέσεων υπό τις οποίες χορηγούνται άδειες οπλοκατοχής και οπλοφορίας;

27) Συμφωνείτε να είναι νομικώς δυνατή η αποτέφρωση όσων νεκρών είχαν εκφράσει σχετική επιθυμία;

28) Συμφωνείτε με την άποψη ότι οι καταλήψεις σχολείων και σχολών ως μέσο αγώνα των μαθητών, σπουδαστών και φοιτητών είναι παράνομες;

29) Συμφωνείτε με την κατάργηση της εφαρμογής του ιερού μουσουλμανικού δικαίου σύμφωνα με την Συνθήκη της Λωζάννης από μουφτήδες στους μουσουλμάνους της Θράκης και με την εφαρμογή και σε αυτούς του αστικού δικαίου που διέπει τους υπόλοιπους πολίτες;

30) Συμφωνείτε με την κατάργηση του ισχύοντος νομικού καθεστώτος, σύμφωνα με το οποίο απαγορεύονται και διώκονται ποινικώς οι πράξεις του προσηλυτισμού, της εξύβρισης, της κακόβουλης βλασφημίας, της επαιτείας, της απλής απόδρασης, της προσβολής συμβόλων του κράτους, της διασποράς ψευδών ειδήσεων και της αιμομιξίας;

31) Συμφωνείτε με την άποψη ότι η πορνογραφία πρέπει να είναι ελεύθερα προσιτή στο ενήλικο κοινό;

32) Συμφωνείτε με την κατάργηση του ισχύοντος νομικού καθεστώτος, σύμφωνα με το οποίο στα πανεπιστημιακά ιδρύματα υπάρχει κατ’ αρχήν άσυλο από την αστυνομική επέμβαση;

33) Συμφωνείτε με την άποψη ότι οι μικρές σε όγκο διαδηλώσεις είναι επιτρεπτό να περιορίζονται χάριν της εξυπηρέτησης της κυκλοφορίας στις μεγάλες πόλεις;

34) Συμφωνείτε με την άποψη ότι τα γενετικώς τροποποιημένα προϊόντα πρέπει να είναι ελεύθερα να κυκλοφορούν στο εμπόριο με την κατάλληλη σήμανση;

35) Συμφωνείτε με την μη αναγραφή του θρησκεύματος στις αστυνομικές ταυτότητες;

36) Συμφωνείτε με την κατάργηση των απευθείας κρατικών επιδοτήσεων στην αγροτική παραγωγή;

37) Συμφωνείτε με την κατάργηση των απευθείας κρατικών επιδοτήσεων σε ιδιωτικά θέατρα, καλλιτέχνες και μουσεία;

38) Συμφωνείτε με την κατάργηση κάθε μορφής κρατικών ενισχύσεων σε αθλητικές εταιρίες που κάνουν πρωταθλητισμό;

39) Συμφωνείτε με την άποψη ότι το κράτος δεν πρέπει να επιβραβεύει οικονομικά, αλλά μόνο ηθικά, αθλητές με διεθνείς διακρίσεις;

40) Συμφωνείτε με την κατάργηση του μονοπωλίου του ΟΠΑΠ στην διοργάνωση οποιουδήποτε είδους τυχερού παιχνιδιού;

41) Συμφωνείτε με την κατάργηση του ισχύοντος νομικού καθεστώτος, σύμφωνα με το οποίο ο εργοδότης δεν έχει το δικαίωμα ανταπεργίας;

42) Συμφωνείτε με την άποψη ότι η ανεργία οφείλεται εν μέρει και στην ύπαρξη κατώτατου ημερομισθίου και κατώτατου μισθού;

43) Συμφωνείτε με την άποψη ότι η ύπαρξη εισαγωγικών ή εξαγωγικών δασμών είναι μακροπρόθεσμα βλαπτική;

44) Συμφωνείτε με την άποψη ότι η υψηλή φορολογία είναι βασικός ανασταλτικός παράγοντας για την ανάπτυξη;

45) Συμφωνείτε με την μείωση των φόρων, με αντίστοιχη μείωση των κρατικών παροχών;

46) Συμφωνείτε ότι η Ελλάδα χρειάζεται δραστική μείωση της γραφειοκρατίας, απλοποίηση των συναλλαγών με το κράτος και μείωση του αριθμού των δημοσίων υπαλλήλων;

47) Συμφωνείτε με ένα ενιαίο φορολογικό συντελεστή και σε φυσικά πρόσωπα και σε επιχειρήσεις με βάση ένα αναλογικό φορολογικό σύστημα;

48) Συμφωνείτε ότι πρέπει οι ασφαλιστικές εισφορές να ανήκουν στους εργαζόμενους και να τις διαχειρίζονται φορείς της προσωπικής τους επιλογής με βάση ένα κεφαλαιοποιητικό ασφαλιστικό σύστημα;

49) Συμφωνείτε με την απόσυρση του κράτους από κάθε επιχειρηματική δραστηριότητα μη-κοινής ωφέλειας (π.χ. Εθνική Τράπεζα);

50) Συμφωνείτε με την άποψη ότι η διοίκηση των επιχειρήσεων κοινής ωφελείας δεν πρέπει να ασκείται από το κράτος;

51) Συμφωνείτε με την άποψη ότι η ιδιοκτησία των επιχειρήσεων κοινής ωφελείας δεν πρέπει να ανήκει στο κράτος;

52) Συμφωνείτε με την κατάργηση των κλειστών επαγγελμάτων;

53) Συμφωνείτε με την άποψη ότι το ισχύον νομικό καθεστώς επιβάλλει υπερβολικά πολλές προϋποθέσεις στην άσκηση νόμιμης πορνείας;

54) Συμφωνείτε με την άποψη ότι όποια κρατική δραστηριότητα μπορεί να τελείται από ιδιώτες (π.χ. αποκομιδή απορριμάτων) πρέπει να τους ανατίθεται;

55) Συμφωνείτε με ένα σύστημα κουπονιών, ελεύθερης επιλογής σχολείου από τους γονείς και ελευθερίας καθορισμού του εκπαιδευτικού προγράμματος από τα σχολεία;

56) Συμφωνείτε με την άποψη ότι τα καταστήματα και οι επιχειρήσεις θα πρέπει να είναι ανοιχτά όποιες ώρες και ημέρες θέλει ο εργοδότης, χωρίς αυτό να συνεπάγεται αύξηση των ωρών εργασίας των εργαζομένων;

57) Συμφωνείτε ότι ο υγιής ανταγωνισμός στα πλαίσια της ελεύθερης αγοράς είναι κατά κανόνα αποτελεσματικότερος μηχανισμός ανάπτυξης και ευημερίας από τον κεντρικό σχεδιασμό του κράτους;

58) Συμφωνείτε ότι η επέκταση και προστασία των ιδιοκτησιακών δικαιωμάτων είναι βασική προϋπόθεση για την προστασία του περιβάλλοντος;

59) Συμφωνείτε με την αντιμετώπιση των περιβαλλοντικών ζητημάτων με μηχανισμούς αγοράς, όπως το ελεύθερο εμπόριο δικαιωμάτων εκπομπών ρύπων;

60) Συμφωνείτε ότι η διοίκηση της Τράπεζας της Ελλάδος πρέπει να είναι ανεξάρτητη και μη-εξαρτώμενη από την εκάστοτε κυβέρνηση;

Και για να κάνω την αρχή: Του λόγου μου βαθμολογούμαι με 101.

buzz it!

posted by Αθ. Αναγνωστoπουλος at 19:47

19 Comments:

Blogger ο δείμος του πολίτη said...

Δεν κατάλαβα τη βαθμολογία. Το "-" είναι παύλα (και άρα οιπόντοι απλά προστίθενται ή είναι μείον (βαθμολογία δηλαδή προς αφαίρεση 2,3,4,5 πόντων;). Γιατί τότε είναι βαθιά αρνητικά, αλλά δεν αντιλαμβάνομαι πώς έβγαλες το σκορ σου.

Από την άλλη, η έκτρωση επιτρέπεται με κάθε τρόπο και αφορμή στην Ελλάδα (χωρίς εξαιρέσεις). Απλά είναι φανερό στο νόμο ότι δεν μπορεί μετά τον 3ο μήνα επειδή είναι δύσκολο για τη μητέρα λόγω κίνδυνου της υγείας της.

5/4/07 00:52  
Blogger Αθ. Αναγνωστoπουλος said...

Δείμε, η βαθμολόγηση είναι θετική, κυμαίνεται από 60 έως 300 και αντιστοιχεί ένας βαθμός για το Συμφωνώ απόλυτα και 5 για το Διαφωνώ απόλυτα.

Η έκτρωση δεν επιτρέπεται κατά κανόνα, παρά μόνο κατ' εξαίρεσιν, εξακολουθεί να υπάρχη δηλαδή το έγκλημα της τεχνητής διακοπής της εγκυμοσύνης στον Ποινικό Κώδικα. Ούτε στις πρώτες 12 εβδομάδες είναι πλήρως ελεύθερη, αν δεν γίνη από μαιευτήρα γυναικολόγο με την συμμετοχή αναισθησιολόγου σε ωργανωμένη νοσηλευτική μονάδα, το άδικο της πράξης δεν αίρεται.

Περιμένω την βαθμολογία σου!

5/4/07 16:52  
Blogger ο δείμος του πολίτη said...

Καλά είναι λογικό να απαιτείται ολόκληρο επιτελείο. Αυτό έλλειπε. Αλλά αυτό δεν αναιρεί την έκτρωση, αλλά την κατατάσσει σε οργανωμένη χειρουργική επέμβαση.

5/4/07 19:50  
Blogger ο δείμος του πολίτη said...

Σε πέρασα. Μόλις 180. Το ερωτηματολόγιο εσύ το σύνταξες;

5/4/07 20:05  
Blogger Αθ. Αναγνωστoπουλος said...

Το ερωτηματολόγιο είναι ευγενική προσφορά του Φώτη Περλικού από το e-rooster και εμού του ιδίου (ελπίζω κάποια στιγμή να μπορέσω να βάλω ένα αξιοπρεπή σύνδεσμο). Το στείλαμε στους 300 όχι των Χότγκεϊτς, αλλά της Βουλής και μας απάντησαν 7 γενναίοι. Τα αποτελέσματα για κουτσομπολιό εδώ.

Θα γράψω αργότερα δυο λόγια για το νόημα (;) της βαθμολογίας και αν είναι συγκρίσιμες μεταξύ τους οι επιδόσεις.

5/4/07 20:10  
Blogger Αθ. Αναγνωστoπουλος said...

Παρεμπιπτόντως, αγαπητέ Δείμε, κείσαι ιδεολογικώς στο ήμισυ της απόστασης Αλέκου Παπαδόπουλου και Δημήτρη Κωνσταντάρα! :-) Διαλέγεις και παίρνεις!

5/4/07 20:12  
Blogger Σπύρος Ντόβας said...

Θα το πάρω στις διακοπές να το κάνω.

Νομίζω ότι ένα σημειακό σκορ δεν είναι αντιπροσωπευτικό. Αν οι ερωτήσεις είναι 30 οικονομικές και 30 "κοινωνικές", ένας left liberal με όλα 5άρια στις πρώτες και όλα άσους στις δεύτερες θα πάρει το ίδιο σκόρ με έναν Right Conservative που έχει άσους στα οικονομικά και 5άρια στα κοινωνικά... Θέλει δύο άξονες... και για να τοποθετήσεις τον Δείμο πρέπει να τον "τριγωνίσεις"...

5/4/07 22:15  
Blogger Αθ. Αναγνωστoπουλος said...

Δεν έχεις άδικο, εντάξει, δεν διεκδικούμε και επιστημονική εγκυρότητα. Πάντως, η όποια προκατανόηση είχα ως προς την βαθμολογία των βουλευτών μπορώ να πω ότι επαληθεύθηκε. Το δείγμα ήταν πολύ μικρό βέβαια κ.λπ. κ.λπ., αλλά νομίζω ότι μπορεί το ερωτηματολόγιο να λειτουργήση ως ένας γενικός ενδείκτης. Ισως επειδή έχει αρκετές ερωτήσεις και των δύο ειδών. Ωραία θα ήταν πάντως να μπορούσαμε να "φωτογραφίσουμε" την ιδεολογική τοποθέτηση κάποιου σε ένα καρτεσιανό επίπεδο.

5/4/07 22:37  
Blogger Σπύρος Ντόβας said...

Ειδικότης μου!

Αν έχεις σε XLS τις απαντήσεις στείλε μου τες και θα τις επεξεργαστώ.

6/4/07 00:26  
Blogger ο δείμος του πολίτη said...

Το ξέρω, γάμησέ τα.

Καλά να περάσεις το Πάσχα.

6/4/07 21:02  
Blogger Αθ. Αναγνωστoπουλος said...

Σπύρο, δεν τις έχω δυστυχώς, ευχαριστώ για την προσφορά, νομίζω ότι ετοιμάζει και ο Φώτης κάτι σχετικώς.

Δείμε, καλά πέρασα, ελπίζω το αυτό δι' υμάς!

11/4/07 10:04  
Blogger S G said...

εγω επιασα 83 :-)

για την αναγκη δημιουργιας δισδιαστατου ή και τρισδιαστατου συστηματος για να τοποθετειται το σκορ καποιου, σου εχω πει ηδη θαναση.

Αυτο που ειδα τωρα ειναι παντως οτι μπλεκετε και ερωτησεις που ειναι καπως ανακριβεις ή ατοπες. Ας πουμε το αν ο κατωτατος μισθος ανεβαζει την ανεργια, δεν ειναι θεμα πολιτικης αντιληψης, ειναι ενα απλο επιστημονικο και εμπειρικο ερωτημα.

Και η ερωτηση περι οπλοκατοχης ειναι λιγο ακυρη: το σημερινο καθεστως ειναι ικανοποιητικο, η χαλαρωση του δεν ειναι φιλελευθερη αλλα ειναι ισως ανελευθερη!

14/4/07 20:09  
Blogger Αθ. Αναγνωστoπουλος said...

83; Ω Θεέ μου! :-)

"Ας πουμε το αν ο κατωτατος μισθος ανεβαζει την ανεργια, δεν ειναι θεμα πολιτικης αντιληψης, ειναι ενα απλο επιστημονικο και εμπειρικο ερωτημα"

Μωρέ εγώ και συ και οι επιστήμονες οικονομολόγοι σύμφωνοι, αλλά δεν ψηφίζουν μόνο αυτοί...

"Και η ερωτηση περι οπλοκατοχης ειναι λιγο ακυρη: το σημερινο καθεστως ειναι ικανοποιητικο, η χαλαρωση του δεν ειναι φιλελευθερη αλλα ειναι ισως ανελευθερη!"

Εντάξει, μερικά είναι όντως λίγο αυθαίρετα, ιδίως όπου έχουμε εν δυνάμει σύγκρουση δικαιωμάτων. Είναι αναμφίβολο πάντως ότι η χαλάρωση των περιορισμών αυξάνει πράγματι και υπολογίσιμα την ελευθερία του οπλοφόρου, ενώ μειώνει μόνο δυνάμει την ελευθερία ημών των άλλων. Στο συγκεκριμένο ψήφισα 5, μην παρεξηγηθώ κιόλας ε;

Θα επανέλθω με κάποια σχόλια επί του ερωτηματολογίου.

15/4/07 19:07  
Blogger Αθ. Αναγνωστoπουλος said...

Το Πολιτικό Ερωτηματολόγιο που συνετάξαμε ο Φώτης και εγώ είναι φυσικά πολύ διαφορετικό από αυτό που θα συνέτασσαν κάποιοι άλλοι συνιστολόγοι. Υπό αυτήν την έννοια δεν είναι άχρωμο και άοσμο: είναι, όχι φιλελεύθερο καθ' αυτό, αλλά αφορά θέματα που άπτονται του φιλελευθερισμού, τα συζητούμε συχνά, μας ενδιαφέρουν. Από την άλλη δεν εξαντλεί τα θέματα αυτού του είδους, όχι μόνο επειδή υπάρχουν πολλά ακόμα που δεν θίγουμε, αλλά και επειδή συνειδητά δεν αγγίξαμε ζητήματα εξωτερικής πολιτικής και λειτουργίας του πολιτεύματος. Δώσαμε έμφαση σε θέματα ατομικών ελευθεριών εν ευρεία εννοία, ιδίως ατομικών δικαιωμάτων και οικονομικών ελευθεριών (αν το δεύτερο δεν είναι υποκατηγορία του πρώτου φυσικά).

Τι θέλαμε να πετύχουμε; Ένα χάρτη των ιδεολογικών μας πεποιθήσεων σε αυτά τα ζητήματα. Θελήσαμε να κάνουμε τις βαθμολογίες συγκρίσιμες μεταξύ τους, αντιστοιχώντας πάντα το 1 στην επιλογή που αύξανε την ολική ελευθερία, κατά το δυνατόν αντικειμενικά, είτε συμφωνούσαμε προσωπικά είτε όχι, και το 5 στην αντιδιαμετρική της. Αυτό δεν ήταν εύκολο πάντα, όπως έδειξε και ο Σωτήρης, και κάποιες επιλογές είναι πάντα αμφισβητήσιμες. Προσοχή: προσπαθήσαμε να μην εκμαιεύσουμε απαντήσεις προς την κατεύθυνση του 1. Κάποιες ερωτήσεις έχουν διατύπωση αρνητική, κάποιες θετική. Δεν μπορώ να είμαι βέβαιος ότι το πετύχαμε. Κυρίως φοβάμαι την προκατανόηση: κάποιος που θεωρεί εαυτόν π.χ. σοσιαλιστή θα τείνη να απαντά π.χ. 4 απλώς και μόνο για να μην παίξη το παιχνίδι του κακού φιλελεύθερου ερωτηματολογίου. Και τούμπαλιν.

Τι πετύχαμε; Μπορεί και τίποτα. Όπως σωστά έγραψε ο Σπύρος (ο οποίος ακόμα μας χρωστάει την βαθμολογία του, να ξέρουμε και τι θα ψηφίσουμε :-)), η βαθμολογία μπορεί κάλλιστα να είναι μια οφθαλμαπάτη, στον ίδιο προορισμό φτάνει κανείς από πολλούς δρόμους. Το σχετικό εύρος του ερωτηματολογίου και η ποικιλία των θεμάτων που θίγει μειώνει όμως αρκετά κατά την γνώμη μου τις πιθανότητες των συμπτώσεων. Ελπίζω σε κάθε περίπτωση ότι δείχνει μια γενική τάση: δεν είναι τυχαίο ότι ο Σωτήρης συγκέντρωσε μικρότερη βαθμολογία από μένα και είναι ο Πρωταθλητής του Συνιστολογίου! :-)

15/4/07 21:07  
Blogger S G said...

ελα εγω απορω πως καταφερες εσυ να πιασεις τους 100.
Μηπως ησουν ρε καθαρμα κατα του γαμου ομοφυλων? :-)

για την ανεργια θα επιμεινω λιγο, δεν ειναι θεμα ιδεολογιας ειναι θεμα εξοικοιωσης με τα οικονομικα. Σιγουρα μπορει καποιος απο ιδεολογια συνειδητα να απανταει κατι που δεν ισχυει, οπως καποιος απο ιδεολογια μπορει να λεει οτι το δερμα ενος Αφρικανου δεν απορροφα λιγοτερη ηλιακη ακτινοβολια απο το δερμα ενος ευρωπαιου. Αλλα αυτο δεν νομιζω οτι ειναι κατι που μπορει να μετρηθει με τετοιες ερωτησεις, ενω αντιθετα υπαρχει κινδυνος κακης κατηγοριοποιησης των απαντωντων. ας πουμε ενας κορυφαιος οικονομολογος μπορει να ελεγε οτι δεν εχουμε επαρκη στοιχεια για το θεμα του κατωτατου μισθου και παρολαυτα να ειναι μια χαρα φιλελευθερος.

16/4/07 12:33  
Blogger Σπύρος Ντόβας said...

78 κύριοι. Να που με οδήγησαν οι κακές παρέες με Περλικό, Μ. Σαρηγιαννίδη, Κουκόπουλο και κάτι άλλους περίεργους...

Αν στο rooster κάνετε μια ειδική κατηγορία προ των εκλογών που θα ρωτάτε υποψηφίους βουλευτές, μπορώ να θέσω αναλυτικά τις απαντήσεις υπόψιν σας.

Κατέταξα τις απαντήσεις σε οικονομικές και κοινωνικές. Στις οικονομικές μαζεύω 36 πόντους σε 27 ερωτήσεις και στις κοινωνικές 42 πόντους σε 33 ερωτήσεις.

Πάντως όλες οι ερωτήσεις δεν έχουν για μένα το ίδιο βάρος. Ένα 5άρι στην ερώτηση 57 πχ, θα έπρεπε να σε φορτώνει με 15 πόντους...

22/4/07 02:23  
Blogger Κωνσταντινος Καλλιρης said...

Βρήκα ένα γάντι με τα αρχικά ΑΑ και το έμβλημα της ΦΙΣ σε κάποια γωνιά του Συνιστολογίου και είπα να το σηκώσω. Φαντάζομαι πως ένα αυθεντικό πολιτικό ερωτηματολόγιο θα με ενδιέφερε, αλλά, δυστυχώς, ένα ελευθεριακόμετρο, και μάλιστα αυτού του τύπου, δεν με συγκινεί καθόλου. Μετά δε από μία τέτοια αναντιστοιχία τίτλου - περιεχομένου, Αθανάσιε, θα ήμουν πολύ προσεχτικός με χαρακτηρισμούς τύπου «ηθικά ύποπτος». Όσον αφορά την κατηγοριοποίηση των βαθμολογίων των συμμετεχόντων, προσφέρομαι να βοηθήσω προτείνοντας την κάτωθι:

1) 60 έως Α (το Α το ορίζετε εσείς) = ελευθεριακός, σύντροφος, υποψήφιος υπουργός σε κυβέρνηση ΦΙΣ.
2) Α έως Α+20 = φιλελεύθερος όπως εμείς το εννοούμε (δηλαδή όχι αρκετά ελευθεριακός), υποψήφιος γενικός γραμματέας υπουργείου ή πρόεδρος δημόσιου οργανισμού (μέχρι να καταργηθούν όλοι) σε κυβέρνηση ΦΙΣ.
3) Α+20 και πάνω = πολιτικά (και όχι μόνο) αγράμματος, ανάξιος συνομιλητής, βάρβαρος, κηφήνας του δημοσίου, ηθικώς ύποπτος.

Από την στιγμή που εγώ έχω ήδη καταταγεί στην τελευταία κατηγορία από τον ίδιο τον συντάκτη του ερωτηματολογίου γιατί να κουράζομαι απαντώντας ερωτήσεις;

ΥΓ: Προς απόδειξιν της ύπαρξης προσωπικής οξφορδιανής κουστωδίας και της εν γένει εξουσίας μου στο χώρο, καλώ όλους τους οξφορδιανούς (συμπεριλαμβανομένων των αποφοίτων) να μην απαντήσουν στο ερωτηματολόγιο. Δεσμεύομαι ότι, αν βρω ανταπόκριση μικρότερη του 99%, θα περάσω το δαχτυλίδι σε κάποιον που θα μπορεί να διαφυλάξει την ακαδημαϊκή πειθαρχία. Για κάποιο λόγο, όμως, είμαι πεπεισμένος για την επιτυχία μου...

22/4/07 15:22  
Blogger Αθ. Αναγνωστoπουλος said...

Συνιστολόγε Καλλίρη,

"Φαντάζομαι πως ένα αυθεντικό πολιτικό ερωτηματολόγιο θα με ενδιέφερε, αλλά, δυστυχώς, ένα ελευθεριακόμετρο, και μάλιστα αυτού του τύπου, δεν με συγκινεί καθόλου".

Αυτό δεν το πολυκαταλαβαίνω. Αν πρόκηται όντως για ελευθεριακόμετρο, όπως λες, και η ελευθεριακότητα είναι κάτι κακό για σένα, η απάντηση στο ερωτηματολόγιο θα σε έπειθε ότι δεν είσαι (ουφ! αναστεναγμός αυτεπιβεβαίωσης!) ή, στην πιο διασκεδαστική περίπτωση, θα αποδείκνυε το πόσο διχασμένη προσωπικότητα είσαι, πράγμα το οποίο πάντα υποπτευόμουν. :-)

Και αφού με ταμπελλίζεις, ιδού και εγώ: αν δεν σ' αρέση το δικό μας, φτειάξε ένα σοσιαλιστικόμετρο ή ένα εξισωτικόμετρο, έτσι για να γουστάρης! Εγώ πάντως θα απαντήσω πολύ ευχαρίστως.

"Μετά δε από μία τέτοια αναντιστοιχία τίτλου - περιεχομένου, Αθανάσιε, θα ήμουν πολύ προσεχτικός με χαρακτηρισμούς τύπου «ηθικά ύποπτος»"

Χαχα, αυτό υποθέτω αφορά τον αρξάμενο χειρών αδίκων. Ξέχασες το "ηθικώς δύσπεπτη"!

"Από την στιγμή που εγώ έχω ήδη καταταγεί στην τελευταία κατηγορία από τον ίδιο τον συντάκτη του ερωτηματολογίου γιατί να κουράζομαι απαντώντας ερωτήσεις;"

Αν είχες καταταγεί, δεν θα σε προ(σ)καλούσε, Συνιστολόγε! Δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι δεν έχεις άποψη επί των ερωτήσεων, οπότε, απορρίποντας την ψευδή επίκληση της κούρασης ή της πιτυρίδας ή δεν ξέρω και γω τίνος, καταλήγω στο ότι μάλλον είσαι μικρός και τριανταφυλλένιος και ντρέπεσαι να μας πης την γνώμη σου. Καλώς, όπως αγαπάς. :-)

23/4/07 13:01  
Blogger Κωνσταντινος Καλλιρης said...

1) Είμαι, πιθανότατα, διχασμένη προσωπικότητα, αλλά κανένας από τους εαυτούς μου δεν είναι ελευθεριακός. θαύμαζα πάντοτε την τόλμη σου (είναι ένας από τους βασικούς λόγους για την αδυναμία που σου έχω), αλλά το να ξεστομίζεις δημοσίως ότι χρειάζομαι το ερωτηματολόγιό σου για να διαπιστώσω αν είμαι ελευθεριακός ή όχι παραείναι τολμηρό.

2) Με μπερδεύεις με τον άλλο μουσάτο, τον αδύνατο. Εγώ είμαι ο στρουμπουλός μουσάτος.

3) Η σύνταξη ενός ερωτηματολογίου που συνειδητά αποκαλύπτει περισσότερα για εκείνους που έγραψαν τις ερωτήσεις από εκείνους που τις απαντούν (απαντήστε για να δούμε αν είστε μαζί μας - και ξέρετε τι πρέπει να απαντήσετε για να είστε μαζί μας)είναι ένδειξη αμετροεπούς εγωκεντρικότητας. Εγώ, ως γνήσιος φιλελεύθερος, δεσμεύομαι να μην εμποδίσω ούτε στο ελάχιστο την προσπάθειά σου. Αλλά ως γνήσιος περφεξιονιστής είμαι εξίσου υποχρεωμένος να μην την ενθαρρύνω. Αν εσύ είσαι λιγότερο μικρός και τριανταφυλλένιος από εμένα, μπορείς να με προκαλέσεις να παραθέσω στοιχεία που επιβεβαιώνουν τα λεγόμενά μου (πέραν του ελευθεριακόμετρου, φυσικά). Κατά τα λοιπά, επανορθώνω για την αρχική παράλειψή μου και σας εύχομαι επιτυχία στις εκλογές.

23/4/07 22:05  

Post a Comment

<< Home


είδαν φως και μπήκαν